פתרונות תקשורת
תוכן [ הסתר ]

עידן האינטרנט הביא עמו הרבה מאוד חידושים, שהופכים את העבודה ואת החיים של כולנו לפשוטים יותר. בזה אין בכלל ספק. אבל, יחד עם ההטבות והיתרונות, יצר העולם המקוון תופעה מסוימת, שלא לכולם היא נוחה: ההתרחקות של הקשר האנושי, כמעט עד להיעלמותו כליל. בעזרת צ'אט לאתר, בעל העסק יודע שאצלו, התופעה הזו פשוט לא תתקיים. כשמדובר על מכירות, זהו יתרון גדול מאוד.

חישבו על זה לרגע: היום, אנחנו עושים הכל בשלט רחוק ובצורה לא ישירה, כאשר המחשב הוא המתווך התקשורתי שלנו. אדם, אם ירצה, יוכל לנהל חיים שלמים דרך המחשב מבלי לדבר פעם אחת ומבלי להוציא אפילו קול מפיו.

את הקניות אפשר לעשות דרך אתרי קניות ייעודיים; את הקשר שלנו עם לקוחות או עמיתים למקצוע אפשר לקיים באמצעות מיילים ותוכנות שונות של מסרים מידיים; את ההתעדכנות לגבי חייהם של האנשים שאנחנו אוהבים אפשר לסכם בכמה דקות (או שעות) בפייסבוק; מזל שבשביל האוכל אנחנו עדיין צריכים את הפה...

אבל, לא לכולם זה נוח. ישנם כאלו שיעדיפו את המייל והקשר המקוון והמרוחק על פני שיחה אמיתית, אבל יש רבים - ובמיוחד כאשר זה מגיע למקרה של בעיה או תקלה כלשהי - שיעדיפו קשר ישיר וקרוב, מאדם אמיתי ולא מהמחשב. בלי מענה אוטומט, בלי רכישה אשר בסיומה אישור לקוני. אדם של ממש, שמקשיב לשאלה ועונה בהתאם.

שירות צ'אט לאתר: כדי שתהיה קרוב יותר לקהל הלקוחות שלך

כשמדובר על אדם פרטי, אפשר בצורה מסוימת להתגבר על המצב הזה ולהתמודד איתו כפי שהוא. אבל, כשמדובר בבעל עסק, שמעוניין למשוך אליו כמה שיותר לקוחות, זה לא עובד ככה. לאורך זמן, היחס הקר וה"הסתתרות" מאחורי האמצעים הטכנולוגיים, תגרום לפחות ופחות לקוחות לפנות לאותו בעל עסק. הוא צריך להראות שאכפת לו, תמיד.

עכשיו, זה לא אומר שהוא חייב להיות שם כל הזמן, להקשיב לכל שאלה ולדבר על הלקוח שעות על בעיות כלליות ואישיות. זה כן אומר, שהוא צריך להקצות לכל לקוח (או לכל גולש, בעידן של היום) את האפשרות ליצור איתו קשר ישיר ומהיר - ובעיקר אישי.

כיצד זה אפשרי? באמצעות שירות צ'אט לאתר, או live chat בעגה המקצועית. זהו למעשה החלון המוכר כמעט לכולנו, אשר מופיע באחת הפינות התחתונות של האתר בדרך כלל, ומציע לגולש דבר פשוט: שיחה אישית ומקצועית במקרה של שאלה או בעיה הקשורות לאתר בו הוא נמצא. אין פשוט מזה, אין קרוב מזה.

הצ'אט מספר ללקוח קשר ישיר לבעלי האתר או למי שמבין בתוכן הקיים בו בצורה טובה. גם אם אותו גורם מקצועי לא נמצא מול הצ'אט בדיוק ברגע בו נשלחה אליו פנייה מלקוח, הוא יראה כי נעשתה אליו פנייה דרך הדואר האלקטרוני - ויוכל לענות עליה בהמשך.

יש לכך כמה יתרונות: ראשית, בעל העסק יכול להבין מה הלקוחות שלו באמת מחפשים ובמה הם זקוקים לעזרה. שנית, הוא מבטיח שהלקוח ירגיש שיש מי שדואג לו. שלישית, זו גם מערכת טובה לניטור כמות הגולשים באתר בכל רגע נתון.

איפה אפשר למצוא צ'אט מקצועי לאתר?

כיום ישנם כמה גורמים שמספקים שירות צ'אט לאתר. לפניכם רשימה חלקית:

Uchat

סייטהוד

Wizsupport

WizChat

WebLeads

LeadIN