פתרונות תקשורת
תוכן [ הסתר ]

מערכת CRM היא אחת מן המערכות החשובות לניהול יעיל ונכון של עובדי הארגון. המערכת מאפשרת מקב צמוד אחר התקדמות הפרוייקט ואחר שעות העבודה המוקדשות להשלמת הפרוייקט.

במאמר הבא, נסביר לכם אודות התועלות של אחזקת והטמעת מערכת לניהול עובדים בחברה.

מהי מערכת CRM לניהול עובדים?

מערכת CRM לניהול עובדים היא מודול, המהווה חלק הכרחי ובלתי נפרד ממערכת ניהול קשרי לקוחות ומאפשרת לארגון לנהל מעקב שלם אחר שעות העבודה של עובדי החברה על הפרויקטים והיא מאפשרת להם להפיק דוחות חודשיים, להפיץ מיילים ולהתאים את משימות היום יום לכל עובד ועובד בחברה.

למי מיועדת מערכת ה ?CRM לניהול עובדים?

מודל ניהול הפרויקטים המצוי בתוך מערכת CRM לניהול עובדים, מיועדת בעיקר לארגונים מבוססי שעות עבודה ופרויקטים גדולים וקטנים, כדוגמת: חברות תוכנה, יועצים ועוד.

מהן היתרונות של המערכת?

מלבד היתרונות המובהקים של מערכת ה - CRM, הבאים לידי ביטוי באופציית ניהול קשרי לקוחות, הרי שהמערכת מציעה יתרונות רבים לכל הכרוך בניהול עובדים, לרבות:

  • בקרת שעות - מערכת ה ? CRM היא מערכת בקרה המאפשרת לבצע איסוף של מערכת שעות העבודה של כלל העובדים בחברה.
  • הגדלת הרווחיות - מערכת CRM מגדילה את רווחיותו של כל פרויקט ופרויקט בארגון, ואגב כך, מגדילה גם את רווחיות החברה.
  • זיהוי וניהול עובדים ? המערכת מסוגלת לזהות את עובד החברה ולהקצות לו את המשימות המיועדות לו בפרויקט.
  • ניהול פרוייקטים אפקטיבי ומוצלח ? מערכות CRM מתקדמות, מאפשרות לארגון לתכנן ולהגדיר את יעדי הפרוייקט בהתאם לדרישות הלקוח ולהקצות לכך את המשאבים הדרושים, להגדיר את פרק הזמן הנדרש לסיום הפרויקט, אילו עובדים יאוישו לתפקיד ואף ניתן למדוד את ערך הפרוייקט והצלחתו בהתאם לרווחיותו.
  • ניהול חשבונות הלקוח ? מערכת ה- CRM מאפשרת לבצע את חשבונות הלקוח בקלות ואף לנהל את יומן הפגישות עם הלקוח בקלות יתרה.

אילו פונקציות ניהוליות מעניקה המערכת?

מערכת CRM לניהול עובדים מכילה פונקציות ניהוליות רבות, המקלות על מלאכת התכנון והניהול השוטף של כל פרוייקט ופרוייקט בחברה. כאשר ניתן למנות את הפונקציות הניהוליות הבאות:

  • תכנון פרוייקטים ? מערכת ה ? CRM מאפשרת להקים ולתכנן את הפרוייקט ביעילות ובהצלחה רבה, תוך הקצאת המשאבים הדרושים לכך.
  • דוחות ניהוליים ? מערכת ה ? CRM מאפשרת להפיק מגוון רחב של דוחות תפעוליים, דוחות התקדמות ודוחות רווח, המאפשרים להעריך במדוייק את הצלחת הפרוייקט.
  • ניהול הפרוייקט ? מערכת ה - CRM לניהול עובדים, מאפשרת לבצע ניהול מקיף ושוטף לכלל הפרויקטים של החברה, לרבות: ניהול יומן פגישות, ניהול מסמכים, ניהול מיילים וניהול משימות.
  • ניהול הסכמים וחשבונות ? מערכת ניהול קשרי לקוחות ועובדים מאפשרת לנהל הסכמים חודשיים ושעתיים ולהפיק בהתאם את חשבונות הלקוח ואת חיוב הלקוח.
  • איסוף, דיווח ובקרת שעות עבודה - מערכת CRM מאפשרת לבצע איסוף שעות שעתי, יומי, שבועי וחודשי ולהפיק דוחות בהתאם.
  • מערכת ה ? CRM מאפשרת לבצע מעקב אחר התקדמות הפרוייקט.

לסיכומו של עניין, רכישה והטמעה של מערכת CRM בחברה, לא רק שמאפשרת לארגון לנהל קשר מוצלח עם לקוחות החברה, אלא מאפשרת לנהל נכונה את עובדי החברה.