פתרונות תקשורת
תוכן [ הסתר ]

עסקים רבים מתקשים לספק ללקוחותיהם מענה אנושי טלפוני מקצועי למשך 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. משרדים מובילים במשק, המעוניינים לספק את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותיהם הנוכחיים ולמען לקוחותיהם הפוטנציאליים, משתמשים בשירותי המענה הטלפוני האנושי והמקצועי באמצעות חברה חיצונית, הדואגת לעדכן את לקוחותיהם בצורה שוטפת ומקצועית בכל שעה ביממה. במאמר הבא, נסביר מהו שירות המענה הטלפוני האנושי, מהם יתרונותיו וכיצד הוא פועל.

מהו שירות המענה הטלפוני האנושי?

שירות מענה אנושי הוא שירות מענה מקצועי, הפועל שבעה ימים בשבוע, עשרים וארבע שעות ביממה ומעניק לחברות קטנות כגדולות ולאנשי עסקים זמינות מיידית לשיחות טלפון נכנסות במהלך שעות הפעילות במשרד בשעות הלחץ או במהלך השעות והימים בהן המשרד איננו פעיל. בעיקרון, שירות מזכירות אלו פועלים בשלושת המצבים הבאים:

  • כאשר קווי החברה תפוסים.
  • כאשר אין מענה לאחר חמישה צלצולי טלפון.
  • בעת שיחה ממתינה.

למי מתאים השירות?

קהל היעד העיקרי של שירות המענה הטלפוני האנושי הוא: משרדים קטנים וגדולים, אנשי עסקים ומוסדות ציבוריים הזקוקים להפעלת שירותי מזכירות טלפוניים אשר יספקו מענה מיידי לקהל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי בכל שעות היממה.

אילו שירותי מענה טלפוני קיימים?

חברות רבות העוסקות במתן שירותי מענה טלפוני במיקור חוץ, מציעות את השירותים הטלפוניים הבאים:

  • מוקדי שירות לזימון תורים לקליניקות, מרפאות ורופאים ? מטופלי הקליניקה יכולים להתקשר ולזמן תור בקליניקה הרצויה.
  • מוקדי הזמנות ומכירות? כל ייעודו של המענה הטלפוני הוא לסייע למאמץ העסקי שיווקי ובמכירת מוצרים ושירותים שמנפקת החברה האמורה.
  • מוקדי שירות לקוחות ? הפעלת מענה טלפוני אנושי ללקוחות החברה הנתקלים בבעיה, תקלה או שאלה לגבי שירותי החברה.
  • שירותי מזכירות ומשרד? קביעת פגישות, השארת הודעות, עדכון לגבי לוחות זמנים, כנסים ועוד.

מהם היתרונות בקיום המענה הטלפוני האנושי בעסק?

הפעלת מוקד של מענה טלפוני מקצועי בחברה מעניק את היתרונות הבאים:

  • לעולם לא תפספס הזדמנויות עסקיות, בשל חוסר זמינות רגעית לקו הטלפון.
  • הפעלת המענה הטלפוני האנושי הזמין לקהל הלקוחות 24 שעות ביממה למשך שבעה ימים בשבוע.
  • קבלת שירותי משרד ומזכירות חיצוניים לחברה, גם בשעות בהן מזכירת החברה איננה עובדת: הדבר כולל: מענה טלפוני, מסירת פרטי המתקשר ומסריו, קבלת הזמנות למוצרים, מסירת מידע ושיווק מוצרים ושירותים, הגשת תמיכה וסיוע ללקוחות קיימים וניהול גבייה.
  • קבלת עדכונים שוטפים בזמן אמת באמצעות שליחת הודעות למייל הפרטי, שליחת פקס, שליחת SMS או שליפת ההודעות דרך אתר האינטרנט של המוקד.

לסיכום, מענה טלפוני לעסקים הוא מענה אנושי טלפוני מקצועי וזמין, הנחוץ לניהול השוטף של כל חברה המחזיקה ברשת של שותפים עסקיים, ספקים ולקוחות קיימים ופוטנציאליים, הזקוקים למענה ישיר ולתמיכה מקצועית בעת הצורך בכל שעות היממה. אם ברצונכם לשדר מקצועיות, אמינות ודאגה אמיתית ללקוחותיכם ואין ברשותכם מזכירה אנושית הזמינה 24 שעות ביממה, הירשמו עוד היום לתוכנית מענה טלפוני מקצועית, הפועלת 24 שעות ביממה.

נושאים קשורים: